Mobiliteitsonderzoek Groningen: doe mee!

De VVD in Groningen investeert in wegen én in het OV. Goede bereikbaarheid is namelijk een doorslaggevende reden voor bedrijven om zich te vestigen. En bedrijven zorgen voor banen, dat kan de politiek namelijk niet. De VVD is in de provincie Groningen goed op weg: dankzij de VVD staat u nu niet meer te wachten voor stoplichten op de Oostelijke Ringweg, de N33 wordt vanaf Assen verdubbeld en rijden er extra treinen naar onder andere Zuidhorn, Delfzijl en Winschoten. Deze provinciale zaken zijn dankzij de VVD verbeterd. Nu gaan we koers houden en de wegen en het OV in het Noorden nóg beter maken.

Middels deze korte enquête wil de VVD in Groningen inzicht krijgen in uw suggesties over de bereikbaarheid van Groningen. De feedback die u aanlevert, is enorm waardevol aangezien de VVD hiermee in de Provinciale Staten aan de slag kan gaan. Zo gaan wij samen voor een bereikbaar Noorden. De VVD kan u, na het geven van uw feedback, een terugkoppeling geven over de genomen stappen.  Hier kunt u uw suggesties invullen: http://j.mp/oVVDonderzoek